سفارش تبلیغ
صبا ویژن

از خدمات تا کاهش مالیات را با رایان محاسبان تجربه کنید!

مالیات، دغدغه‌ای عمومی برای تمامی صاحبان کسب و کار است. از قرن‌های گذشته، قوانینی در تمامی کشورهای جهان بنیان گذاشته شدند که کسب و کارها را وادار به پرداخت قسمتی از سود خالص سالیانه خود به دولت می‌کردند. برخلاف تصورات و باورهای عموم مردم، مالیات یکی از عواملی است که باعث بهبود وضعیت اقتصادی و بازار کار کشور می‌شود. اما به نظر شما چگونه می‌توان این مالیات را به حداقل رساند؟

میزان مالیاتی که هر کسب و کار باید پرداخت کند، بستگی به سودی دارد که در سال جاری به دست آورده است؛ اما برای اینکه این مالیات را به حداقل رساند و مبلغ آن را کاهش داد، می‌توان از برخی ترفندهای تخصصی و ناشناخته استفاده کرد. شرکت رایان محاسبان به عنوان یکی از شرکت‌های معتبر مالیاتی، امور مالیاتی کسب و کار را مدیریت می‌‌کند تا مبلغ مالیات آن‌ها را تا حد امکان کاهش دهد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعاتی کامل از خدمات مالیاتی رایان محاسبان برایتان شرح دهیم.

اهمیت و کاربرد خدمات مالیاتی

قبل از هر چیزی، بهتر است درک خود را از خدمات مالیاتی بهبود ببخشیم. خدمات مالیاتی، به مجموعه فعالیت‌هایی گفته می‌شود که از ارسال اظهارنامه مالیاتی تا زمان پرداخت مالیات انجام می‌گیرد. از آنجایی که صدها قانون مختص مالیات کسب و کارها ابداع شده و عموم مدیران کسب و کار از این قوانین آگاه نیستند، خدمات مالیاتی وسیله‌ای عالی برای رهایی از این مشکلات است.

عموما افرادی که خدمات مالیاتی کسب و کارها را انجام می‌دهند، از تمامی قوانین و مقررات مالیاتی آگاه هستند؛ بنابراین مدیران کسب و کار می‌توانند به صورت کامل به این افراد اعتماد داشته باشند. با توجه به اینکه مالیات یک دستمزد برای دولت کشور به شمار می‎رود، عدم پرداخت آن مشکلات بسیاری به بار می‌آورد. همان طور که تا به حال چندین کسب و کار بزرگ به دلیل عدم پرداخت مالیات، به مشکلاتی نابودکننده و بسیار سخت دچار شده‌اند.

با وجود اینکه مبلغ مالیات هر کسب و کار به میزان سوددهی سالانه آن بستگی دارد، اما در مواقعی می‌توان مبلغ آن را تغییر داد. تمامی این موارد به مدارک ثبت شده در امور حسابداری و اظهارنامه مالیاتی بستگی دارد که کسب و کار به اداره مالیاتی ارسال می‌کند. در نتیجه می‌توان با اجرای برخی ترفندهای خاص و منحصر به فرد، مبلغ مالیات را تا حد چشمگیری کاهش داد. چنانچه به دنبال کاهش مبلغ مالیات کسب و کار خودتان هستید، شرکت مالیاتی رایان محاسبان شما را در این پروسه همراهی خواهد کرد.

منظور از کاهش مالیات چیست؟

یکی از دغدغه‌های جدید در ذهن مخاطبان، مفهوم کاهش مالیات است. امروزه ده‌ها شرکت مالیاتی مختلف، با ادعای کاهش مالیات با کسب و کارهای مختلف قرارداد عقد می‌کنند؛ اما به نظر شما منظور از کاهش مالیات چیست؟ از آنجایی که تعرفه مالیات توسط اداره مالیاتی کشور به تمامی کسب و کارها اعلام می‌شود، تردیدهایی در ذهن مخاطبان به وجود آمده که باعث شده افراد مفهوم اصلی این خدمات را متوجه نشوند.

این امر کاملا صحیح است که مالیات تمامی کسب و کارها توسط اداره مالیاتی کشور به آن‌ها اعلام می‌شود؛ از این رو، اطلاعات ارائه شده به اداره مالیاتی کاملا در دستان کسب و کار قرار دارند. یعنی کسب و کارها می‌توانند با تغییر ساختار مدارک و ارائه برخی اسناد دور از ذهن، میزان مالیات پرداختی را تا حد امکان کاهش دهند. البته توجه داشته باشید که مدارک با قوانین و مقررات تطابق دارند و هیچ کار غیرقانونی در این میان انجام نمی‌گیرد؛ بلکه تمامی این خدمات، هوشمندانه و در عین حال قانونی هستند.

پس وقتی یک شرکت مالیاتی ادعا می‌کند که توانایی کاهش مالیات کسب و کار شما را دارد، به یاد داشته باشید که این ادعا تا حدی سنگین و دشوار است. علاقه‌مندی عمده کسب و کارها به کاهش مالیات باعث شده تا اکثر شرکت‌های مالیاتی این ادعا را داشته باشند. به نظرتان چنین چیزی ممکن است؟ یا فقط جنبه تبلیغاتی دارد؟

آیا کاهش مالیات امکان‌پذیر است؟

نکته حائز اهمیتی که در این میان وجود دارد، امکان‌پذیر بودن کاهش مالیات است. همان طور که متوجه شده‌اید، اکثر شرکت‌های مالیاتی ادعا دارند که می‌توانند مالیات کسب و کارها را کاهش دهند و در این حوزه توانمند هستند؛ اما آیا واقعا این امر امکان‌پذیر خواهد بود؟ جواب بله است.

شما می‌توانید به صورت کاملا قانونی و به نحو احسن، مالیات کسب و کار خودتان را کاهش دهید؛ فقط کافی است برخی مدارک مهم و در عین حال نادیده گرفته شده را در اظهارنامه مالیاتی جای دهید و کسب و کار خود را مطابق با قوانین و مقررات اداره مالیات کشور جلو ببرید. البته این کار، برای تمامی کسب و کارها به یک نحو انجام نمی‌گیرد؛ بلکه قوانین و مقرراتی مشخص در حوزه مالیات کسب و کارها تعیین شده‌اند که برای هر کسب و کار متفاوت هستند.

کاهش مالیات کسب و کار، تنها می‌تواند توسط فردی انجام بگیرد که از تمامی این قوانین و مقررات مالیاتی آگاه است؛ در غیر این صورت امکان اشتباه و شکست در این پروسه وجود دارد. بنابراین اگر شما بخواهید حداقل مالیات ممکن را به دولت بپردازید، باید خدمات مالیات کسب و کار خودتان را به یک شرکت مالیاتی ماهر و قابل اعتماد بسپارید؛ هرچند امروزه تعداد شرکت‌های مالیاتی در ایران بسیار زیاد است و نمی‌توان یک شرکت خاص را بهترین در بازار نامید. در بخش بعدی، شرکت رایان محاسبان را به شما معرفی می‌‌کنیم.

رایان محاسبان؛ بهترین تیم خدمات مالیاتی

در این مطلب، تمامی اطلاعات مورد نیاز از خدمات مالیاتی و نحوه کاهش مالیات را شرح دادیم. شرکت رایان محاسبان با بهترین شیوه‌های ممکن، مالیات کسب و کارتان را به حداقل می‌رساند و امور مالیاتی را به بهترین نحو مدیریت می‌کند.

رایان محاسبان دارای یک تیم خدماتی ماهر و مجرب است که تمامی خدمات را در این حوزه به کسب و کارها ارائه می‌دهند. این خدمات شامل حسابداری، امور مالی، مالیاتی و حسابرسی هستند. این شرکت که در سال 1379 تاسیس شده، نقطه عطفی برای بهبود امور مالیاتی کسب و کارها است و می‌تواند مبلغ مالیات آن‌ها را به کمترین عدد ممکن برساند.